Freeflight Design Shop Forum -
TIPS
Hvordan lage Water Rudder i GMAX
Prepared by Chris on
Monday, 12 November 2001
Grunnleggende tutorial for hvordan bruke rudder_water_rotate og
& rudder_water_deploy sammen brukes disse for animering
i GMAX
Water rudders er laget av deler med prefikser av
rudder_water_deploy og rudder_water_rotate.
- Lag en del som skal være finnen til rudderen og kall den
rudder_water_rotate
- Forsikre deg at pivot-punktet er hvor det skal være
- Lag en keyframe animasjon over en tid på 100 hvor den første key
har finnen rotert helt til høyre og den siste har den rotert helt til venstre
.
- Lag en del som skal hengselen og kall den
rudder_water_deploy
- Link finnen til hengselen
- Lag en keyframe animasjon for hengselen over en tid på 100
hvor første key har hengselen i nedfelt posisjon og den andre i opp-posisjon
Back to
TIPS
The Freeflight Design Shop Forum is maintained with
WebBBS
2.25.